Eski ofisinizden sonunda vazgeçmenizi saglayacak o mükemmel ofisi buldunuz degil mi? Ama o kiymetli esyalarinizi kim tasiyacak? Senelerin birikimini kim bozmadan götürecek yeni ofisinize? Kime güven duyarak yeni ofisinize alacaksiniz? Bu sorularin cevabini vermek çok zor biliyoruz ve çok da haklisiniz. Artik nakliye firmalarinin çogu evden eve nakliyat ve ofis tasima yaparken o kadar kötü bir is çikariyor ki ya illaki o kolilerden biri kayboluyor ya montaj sirasinda mesela masanin ayaklarindan biri kiriliyor ki size bunu bile o an söylemiyorlar ve siz sonradan fark ediyorsunuz ya da o kadar kaba elemanlar nakliye sirasinda çalisiyor ki evinize/ ofisinize almaya bile çekiniyorsunuz ancak elinizde baska bir seçenek olmadigi için almak zorunda kaliyorsunuz ve esyalar yeni ofisinize tamamen tasinana kadar ki tüm o sürede diken üzerinde oluyorsunuz. Ve durumlari kim bilir kaç kez yasadiniz! Herhangi bir nakliye firmasina güvenmemekte o kadar haklisiniz ki ancak merak etmeyin biz sizin tüm kötü deneyimlerinize son vermek için hizmete hazir bekliyoruz!Nasil mi? Öncelikle bizi ilk kez aradiktan sonra sizinle bir randevu günü belirliyoruz. Bulustugumuzda kendimizi ve nakliye sürecimiz size anlatiyoruz. Eger bizimle çalismak isterseniz sizden kesif için yeni bir randevu aliyoruz, o gün hem yeni hem de eski ofisinize gidip kesif yapiyoruz. Kesif ardindan nakliye günü planlamasini anlatan bir sözlesme hazirlayip karsilikli olarak imzaliyoruz. O gün geldiginde ise hem esyalarinizin montaj süreçlerini hem de esyalarin tasinma süreçlerini tamamlayip ofisinize kullanima hazir hale getiriyoruz. Bu süreçte herhangi zarar ya da kayip olma durumunda ise bu zarar ya da kayip tarafimizca tüm esyalariniz sigortalandigi için bu kapsamda karsilaniyor.Yani diyoruz ki gönül rahatligiyla esyalarinizi bize teslim edebilirsiniz!